Reviews from Restaurant Wooping Schiedam

Recent reviews

4.0
Joke
Yesterday

Prima maaltijd, goede portie en erg fijn dat er rekening kon worden gehouden met onze wensen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

M. de Graaf
Yesterday

Zoals altijd smakelijk vegetarisch gegeten en bezorging was eerder dan aangegeven. Top!

K.G.Hoppen
6 February 2023

Heerlijk gegeten , het was ruim voldoende

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

John Turk
6 February 2023

Eten was weer heerlijk en de bezorging heel mooi op tijd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ria van Keeff
6 February 2023

Prima, als altijd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Patrick
2 February 2023

Kip kerrie was niet smaakvol…. Aan de kip zat een vreemde doorgekookte smaak

Ron Louwersheimer
2 February 2023

Weer heerlijk gegeten.

Femke vd brugge
2 February 2023

Lekkere eten goede service en altijd aardig enzo zeer tevreden

Wim
1 February 2023

Tjap Tjoy Wooping met mihoen. Lekker, goed gevuld, goed warm, ruim op tijd bezorgd. Kortom: aanbevolen!

Maruja
1 February 2023

Was heerlijk , grote bestelling , precies op tijd en alles goed warm

Sylvia
30 January 2023
Robbert
30 January 2023

Heerlijke gerechten!!!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hennie
29 January 2023
Marion
29 January 2023

Maaltijd was echt niet smaakvol en zag er ook zeer onaantrekkelijk uit. Eens maar niet weer. Jammer.

Mars
29 January 2023
Cent
28 January 2023

De smaak was prima, jammer dat het niet echt warm was. Maar nogmaals ondanks dit toch zalig gegeten met dank aan de magnetron

Lucas
28 January 2023

The duck was fantastic..still the best in the Nederlands,compliment’s for the kitchen..good service, on time and the food still warm.. well done !

Cora van Dokkum
27 January 2023

Miste bij het bami pangang woo ping de gebakken banaan.

B Leijenaar
27 January 2023

Prachtig op tijd, nette bezorger. Eten goed warm en heerlijk!

RonB
27 January 2023

Heerlijk gegeten.

MP
26 January 2023
Jolanda
26 January 2023

Makkelijk online bestellen. Maaltijd werd op tijd bezorgd door aardige knul. Smaakte uitstekend. Voldoende voor 4 personen (grote eters!)

V. Hollebeek
25 January 2023
Stephan van der Meer
25 January 2023
Maurice Haverkamp
25 January 2023

Eten was weer heerlijk alleen de temperatuur mag beter. Het was niet heel warm meer maar even in de magnetron en was weer perfect 😇

Cornelis Drop
24 January 2023

Een uitzonderlijk lekker en kwalitief hoog staand menu van de Chef besteld. De Tomatensoep die er bij is besteld kan beter qua vulling.

Gert Tiele
24 January 2023

Goed op tijd!

Loes
24 January 2023

Het eten was erg goed.

Cindy smits
23 January 2023

Voor het eerst eten besteld om af te halen omdat we toch in de buurt zouden zijn. Heel blij met vriendelijke mensen en heerlijke menu's! Zeer tevreden met prijs kwaliteit verhouding waar de meeste restaurants en afhaal toko's extreem duur zijn geworden en de kwaliteit/inhoud bakken achteruit zijn gegaan. Wij komen hier vast en zeker nog vaker eten halen! Complimenten!

L.A. van Tricht
23 January 2023

Bezorg tijd 18:00 werd 18:10 dus binnen de marge. Eten was goed warm en vooral lekker. Tot een volgende keer.

Wim
22 January 2023

Weer erg lekker.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Benjamin
22 January 2023
M.H van Hijum-de Ligt
21 January 2023
Bert
19 January 2023

Niet goed warm

André Krijnberg
18 January 2023

Prima tevreden!

Josette
16 January 2023

De maaltijd was te laat en niet meer warm, jammer. De smaak was goed verder.

sulamiehelmy@gmail.com
16 January 2023

Grote hoeveelheid. Smaakte goed. Het eten was niet warm genoeg. Het werd lauw geleverd.

Elly
16 January 2023

Eten was heerlijk, maar wij kennen de zaak dan ook al jarenlang. Bij levering is het eten nog goed warm, wat heel belangrijk is. De keuze op de website is goed duidelijk en overzichtelijk. Bestellen gaat heel eenvoudig, was onze eerste keer zo.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

A. Albers
16 January 2023

Eten was koud en te laat

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

M.A still
15 January 2023

Lekker veel erg smakelijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

RonB
15 January 2023

De gerechten waren heerlijk en vooral knapperig gaar.

Catharina
14 January 2023

eten was helaas niet meer warm

Veronika
13 January 2023
Wim van der Steen
12 January 2023

Tjap Tjoy Wooping was kwalitatief weer als gebruikelijk goed. Mihoen en Tjap Tjoy zeer ruim gevuld met verse groenten. Jammer dat naar ik begreep door drukte en het slechte weer de bezorging een half uur te laat was en het eten aan de koude kant was. Bezorger was als gebruikelijk beleefd en correct.

J.
11 January 2023

Compliments to the chef!

Wijnand
10 January 2023

Te laat bezorgd, bami en nasi waren hierdoor afgekoeld.

Karin vrijenhoek
10 January 2023
Lia Vletter
10 January 2023

Eten was lekker

Willem Engering
9 January 2023

Zoals altijd perfect en erg lekker Had ook niet anders verwacht

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jan
9 January 2023

Lekker hoor, heel veel, voor weinig.

Marcel
8 January 2023
Suus
7 January 2023

Was wel lekker en niet zo duur als de andere

Stok rietveld
7 January 2023

Eten was niet echt warm.

Andy snijders
7 January 2023

Was weer top

Rieky Freij
6 January 2023

uitstekend

Jos
2 January 2023

Volgens bevestiging bezorging om 18.20u werd uiteindelijk 18.40u meestal op tijd of eerder, later is niet erg, maar laat het dan ook even weten.

dave meulemans
2 January 2023

eten was weer goed verzorgd en lekker warm. en de bezorging was ook weer snel. ga zo door...

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marijke
2 January 2023

Wij hebben al meerdere keren bij Woo Ping besteld en dit was altijd naar tevredenheid. Onze bestelling van gisteren niet. Het eten kwam 45 minuten later dan beloofd. Daarbij was het eten lauw tegen koud aan. De bestelling was niet compleet, we misten twee gerechten, en er zat iets bij wat we niet besteld hadden. Heel jammer!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mulders
2 January 2023

Eten prima, wel een uur later dan afgesproken.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

de jong
2 January 2023

soep was koud, en we hadden vegetarische sate en nasi/bami gevraagd. en nasi/bami waren niet vegetarische en we hadden 2 soorten sate. Had even met een V aangegeven welke vegetarisch was. Pas de tijd aan voor afhalen als het druk is. Nu nog bijna drie kwartier moeten wachten, kreeg wel netjes een biertje van de zaak. Verder was het wel goed.

Maaike
1 January 2022

Weer super lekker gegeten. Ze waren alleen iets vergeten en heb netjes gebeld hierover en netjes opgelost. Wat ik wel erg jammer vond om te horen, is dat ze soms dreigementen krijgen. Dit alleen maar, omdat ze iets vergeten zijn. Vind ik heel erg

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Xx
1 January 2022

Het was weer heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Petra van der Kuyl
1 January 2022

Mooi op tijd, top Heerlijk gegeten, het was super, goed heet ook.

Van Dorp
31 December 2022

Beste wooping, Een dag van te voren een bestelling doorgegeven, tijd doorgegeven. Echter kwam deze 3 kwartier later.

Ernst
30 December 2022

Wooping levert wat het belooft. Bestelling keurig op tijd gereed om af te halen op het afgesproken tijdstip. Royale porties.

Anoniem
30 December 2022

Eten was fantastisch Bezorging 30 minuten te laat

Joanna
29 December 2022

De loempia was echt niet te eten de taugé was heel taai, ik heb hem zo weggegooid.

Gertjan
29 December 2022

Er zat totaal geen smaak aan.. ik ga er niet meer bestellen.. zoveelste keer niet lekker.. vroeger was het hier goed

Luuus Smits
26 December 2022
Lansbergen
26 December 2022

Wij begrijpen dat het erg druk was, maar we hadden graag bericht gehad dat de bestelling 3 kwartier later kwam. Ook misten we de bestelde kroepoek.

Bert Schoonderbeek
26 December 2022

3/4 later de bezorging. Eerder al contact opgenomen en in eerste instantie vriendelijk te woord gestaan. Kan wat langer duren ivm de drukte met de kerst. Mijn reactie daarop dat je van t voren weet dat het druk kan worden en er rekening mee zou kunnen houden werd de toon zeer cynisch, onvriendelijk en kortaf. Eten matig en niet erg warm. Jammer, was het beter gewend.

Elviera
26 December 2022

Eten was warm lekker en op tijd en dat op 2e kerstdag

Jolanda
26 December 2022

Heerlijke makkelijke 2e kerstdag! We hebben genoten van de heerlijke gerechten. Goede service en klantvriendelijkheid.

Marcel
26 December 2022

Weer super lekker en netjes bezorgd op de afgesproken tijd! Ga zo door.

Visser
25 December 2022

Eten is 15 minuten later bezorgd en dat was op zich geen punt maar helaas niet echt warm meer

Ingrid van Doorn
25 December 2022

De babipangang was niet mals en veel vet, jammer de rest was heerlijk.

M van der Vaart
25 December 2022

Heel erg lekker eten. Meer dan genoeg

JL Ronald
25 December 2022

geen. Zoals altijd ruim voldoende en goede smaak

A.plomp
25 December 2022

Heel smakelijk. Jammer dat er zo' n groot verschil was tussen de grote van de bami loempia's. Maar alles was heerlijk.

Susan van Gent
25 December 2022
Ria
25 December 2022

Goeie service

Kees Janson
25 December 2022
Nuiten
24 December 2022

het eten was heerlijk en goed warm.compliment met deze drukte voor het op tijd bezorgen van de maaltijd.succes en fijne feestdagen

De Heer
24 December 2022

Keurig op tijd en heerlijk gegeten. Vooral de tipan mix lekkere verrassing.

Joop Dullemond
24 December 2022

prima

Kerstman
24 December 2022
Porto
24 December 2022

Veel te duur

Thea van der Noord
23 December 2022

Goede kwaliteit, op tijd bezorgd, vriendelijke bezorgers 👍

R doesburg
23 December 2022

Nou het was een drama haast 2 uur moeten wachten 3 keer gebeld elke keer bezorger komt eraan eten was haast koud vlees slap nooit meer

M vd B
21 December 2022

Had bij opmerkingen gevraagd om saus koe loe yuk apart te houden, dat is helaas niet gelukt, verder alles prima in orde en lekker

Wilco Landman
21 December 2022

Helaas was het 45 minuten later dan besteld

J Grashuis
21 December 2022

Het eten is van goede kwaliteit. Het stond klaar op de afgesproken tijdstip. Personeel heel vriendelijk.

Alexander
20 December 2022

Altijd super lekker! Ruim voldoende en divers. Wij nemen altijd het maandmenu voor 3,4 personen.

Bram R.
18 December 2022

Misschien in warmte tas vervoeren, nu was het lauw. Maar even in de magnetron gedaan en lekker gegeten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kornelia van der Dussen
18 December 2022

40 min te laat, babi pangang minder doorgebakken en krokant dan normaal net als mini loempia's.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Herman
18 December 2022

Eten om 16.50 besteld en zou rond 17.55 bezorgd worden. Vond ik al lang duren maar werd uiteindelijk bezorgd om 18.30 uur. En was zeker niet warm meer. Zelf weer goed warm gemaakt. Eten was goed van smaak

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Van wagtendonk
18 December 2022

Mijn eten was na verwachting koud jammer

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Henk Rist
17 December 2022

Door gladheid wat later, geen probleem Respect voor de bezorging met dit weer

Nannie
16 December 2022

Het eten was heel goed maar de bezorging was meer dan en half uur te laat en dat is dan weer jammer

Shudong
15 December 2022
André Krijnberg
13 December 2022

Het eten was superlekker en de bezorging verliep supernetjes dus wat wil je nog meer?

L.G. Kuiler
13 December 2022

Ik had om 14.10 u besteld voor bezorging om 17.30u. Om 17.50u gebeld waar mijn bestelling bleef. Ik moest rekening houden met verkeer!!! Om 18.10u, dus 40 minuten later kwam het pas. Koud dus. Ik had om 18.15u een afspraak dus opeten ging niet meer. Na opwarmen smaakte het totaal niet meer. 40 min. wachten op koud eten levert zeker geen goede recensie op.

Andre
12 December 2022

Saté smaakt naar ijzer. Echt slecht. De rest is prima. Vorige keer gratis bier gehad. Tsingtao. Echt heel goed bier.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marielle Muis
11 December 2022

Bezorging duurde erg lang en ook nog 3 kwartier langer dan gepland. Loempia's waren taai en bijna koud. Rest was gelukkig wel warm en lekker.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marian
11 December 2022

Jammer dat de korting code niet werkte welke tot en met morgen geldig is

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Boris
11 December 2022

Het eten was niet wat we hadden verwacht. De babi was er droog en de soep leek net saus. Bij de tongfilet was het jasje te dik.

Klaas de Jong
11 December 2022

Lekker eten en op tijd bezorgd. Top!!

Anton Troelstra
11 December 2022

De afgelopen maanden vreemd gegaan bij een Chinees in Den Haag en een in Zoetermeer. Prima gegeten, maar nu weer helemaal blij met de Tipan Babi Pangang dubbel gegrild van Woo Ping.

Marjo
10 December 2022

Helemaal perfect!

Bianca
10 December 2022
Kees
10 December 2022

Eten was goed enkel niet zo warm jammer maar de smaak maakten het grotendeels weer goed

Nanja Moerkerken
10 December 2022

Uitstekende kwaliteit. Bezorging keurig netjes. Voor herhaling vatbaar.

Stephen Kane
10 December 2022

Lovely corner takeaway restaurant. Great food and service.

Willis
9 December 2022
Bartik
9 December 2022

Was lekkkeeerrrr😃

Fred
9 December 2022

Zoals altijd heerlijk gegeten, gebracht op et afgesproken tijdstip

Marga
9 December 2022

Keurig op tijd alles vers en goed warm

Fatma Aydogdu
9 December 2022

Van te voren gebeld door woo ping dat t menu varkensvlees bevatte en of dat oké was. Aangezien mijn naam. Netjes op tijd bezorgd en weer lekker gegeten, zoals we daar wel vaker in t restaurant doen. Een aanrader

Verheijstraat vlaardingen
9 December 2022

Het eten was prima heelaas de eend erg droog en de bestelling 30 min te laat. Ditto was voorgaande keren wel anders. Pas als je belt hoor je de toedracht van de vertraging

Joke Jansen
8 December 2022

Het is nu voor de derde keer dat ik bij jullie heb besteld maar heeeeeeeerlijkkkkkk en het geld dubbel en dwars waard

Elshof
8 December 2022

Altijd lekker

L. Vermeer
8 December 2022

Het eten was koud.

Gerard
7 December 2022
Raymond
6 December 2022
Regina Van hees
5 December 2022

Om 16u besteld tijd van bezorging was 17.30 en we kregen t pas 18.30 zonder enige communicatie..dit gebeurd heel vaak..erg jammer

Willem Noorduin
5 December 2022

Was lekker !!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ries
5 December 2022

Eten was allemaal prima, warm en lekker. Bezorger zeer vriendelijk en precies rond de opgegeven tijd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

E
5 December 2022

Lekker gegeten en bezorging vanuit Schiedam naar Vlaardingen precies op tijd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gazan
4 December 2022
Jolanda
3 December 2022

De bezorger was een vriendelijke knul. Voor de 2e maal kwam het eten weer flink later dan de gevraagde bezorgtijd. Deze was 18.30 uur, om 18.39 uur kreeg ik bericht dat het 18.40 uur bezorgd zou worden, dit werd 18.50 uur. Eenmaal uitgepakt was het eten ook niet echt warm meer. Smaak was verder weer prima!

R.M
3 December 2022

Zoals altijd, lekker gegeten en beste service.

Alies
3 December 2022

Het smaakte heerlijk. De bezorging was supersnel

J.
3 December 2022
Gijbels
1 December 2022
Ed & Nicolette van Tiggelen
1 December 2022

Altijd goed!!!

Wim Duijm
30 November 2022

Bezorgtijd 1uur en 40 minuten. Bij bestellen werd er gezegd 1 uur... Beetje een tegenvaller..

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

F. Lemmens
29 November 2022

Eten werd keurig op de gevraagde tijd bezorgd. Kwaliteit was goed, maar helaas slechts lauw van temperatuur. Jammer.

Thea van der Noord
29 November 2022

Prima!!

Richard van D.
29 November 2022
Anja van Kemenade
28 November 2022

Lekker en smakelijk eten! Goede en beleefde bezorger!

Joke kornaat de ligtb
28 November 2022

Heerlijk gegeten ,werd een uur te laat bezorgd ,maar dat kwam dat er in Vlaardingen holy een stroomstoring was en er Dan geen lift werkt en het bellenbord het niet doet.verder later heel goed gegaan .

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jan van Gend
28 November 2022

Kwam een klei 40 minuten te laat aan en het was koud. Had geen zin om te bellen en nog langer te wachten op warm eten. Dit is de eerste keer in 5 jaar dat ik dit mee maakt. Zonde van het geld

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

W. Noorduin
27 November 2022

Was lekker !

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

l.wisselaar
27 November 2022

Top

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hennie
27 November 2022

3 kwartier telaat maar was ook slecht weer

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Schipper
27 November 2022

Op tijd geleverd . En warm het eten was heerlijk.

P.C.Tims
27 November 2022

Zoals altijd, Heerlijk gegeten!!! Een aanrader.

Gea
25 November 2022

Het eten was lauw ,smaakloos en de kroepoek was helemaal verkruimeld. Daar heb ik de laatste keer al over gebeld.

Andre
25 November 2022

Zoals altijd. Zeer goede sevice en heel goed eten. Echt een bedrijf met een goed hart.

Woudien Meerts
24 November 2022

In 1 woord HEERLIJK !

Marianne Blanken
23 November 2022

De tjap tjoy bestond over t merendeel uit tauge

Meijer
22 November 2022

Na de mindere ervaring van vorige keer was het deze keer weer als van ouds: erg lekker!

Wim
21 November 2022

Tjap Tjoy Wooping met mihoen, eigenlijk als (bijna) altijd. Lekker, goed gevuld, veel groente, vers, beetgaar, ruim voldoende voor twee personen. Van harte aanbevolen!! Bezorging was goed, rond de tijd dat we besteld hadden.

mp zuur
21 November 2022

17:20 bestelling geplaats. Verwachte bezorg tijd 18:25 om 18:50 nog geen eten maar ff gebeld nam een man op en die zij hij is er zo hij kan ieder moment voor de deur staan om 19;10 nog niks weer ff gebeld nam een vriendelijke vrouw op die heb de bezorger gebeld hij was er bijna en inderdaad daar was hij eten was nog wel warm zal handig zijn als er op de website hoe lang de wachttijd is als ik geweten had dat het +/_ twee uur zou duren had ik niet besteld

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Frans Hamerslag
21 November 2022

Prima eten, lekker van smaak. Net iets te veel afgekoeld bij bezorging waardoor de magnetron nog even ingeschakeld moet worden.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ronald Ridderhof
21 November 2022

Bestelling 45 min te laat en wederom weer iets vergeten. Kroepoek nageleverd maar kwam pas toen we al aan de koffie zaten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

M.H van Hijum-de Ligt
20 November 2022

de bami en mihoen waren steenkoud,en het vlees was lauw. mijn gasten waren niet tevreden.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Christine
20 November 2022
Rob Huiskens
20 November 2022

Jullie waren 20min te laat

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Linda
19 November 2022

Heerlijk eten, royaal gevulde bakjes, vriendelijke bezorger

Willis
18 November 2022
Leo
15 November 2022

Prima eten goede temperatuur keurig op tijd bezorgd

Regina Van hees
15 November 2022

Altijd goed en zeer vriendelijk

Krzysztof
15 November 2022
Marja Berkovic
15 November 2022
Nancy
13 November 2022

Weer super lekker gegeten! Volgende keer mag het eten toch iets warmer zijn

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mar
13 November 2022

Het eten mag wat warmer zijn.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Fred
13 November 2022

Als je met een groep mensen zit en je hebt afgesproken 18.00 uur bezorgen en het wordt 18.45 uur ben ik niet blij. Afspraak is afspraak. Daarbij was het eten niet meer echt warm. Jammer altijd heerlij gegeten in het restaurant zelf.

Jeanet
13 November 2022

Net als altijd,heel lekker eten. Minpuntje,we moesten meer dan een uur op ons eten wachten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Het eten was er snel en weer heerlijk zoals altijd
13 November 2022
Corrie van Eijk
13 November 2022

Het was weer super lekker

Y.van ''t Hof
12 November 2022

Snelle service, het eten was lekker .

Berg
12 November 2022

Indische rijsttafel voor 2 personen besteld. De gado gado wad een bakje taugé gemengd met pindasaus met stukjes zompige kroepoek erop. Heel teleurstellend. Het vlees was wel goed maar niet van dezelfde kwaliteit als ik gewend was.

Susan marlene van gent
11 November 2022
Willis
11 November 2022

Geen opmerkingen.het was heerlijk

Tineke Hoek
8 November 2022
Dari
8 November 2022

Zeer sarcastische, onvriendelijke Hollandse dame aan de telefoon gehad. Ik had geen zin meer om te bestellen!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gijbels
7 November 2022
R van der Heiden
7 November 2022

Goed en lekker eten. Was echt goed warm en keurig op tijd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

joop van santen
7 November 2022

Alles naar tevredenheid. De bestelling was al aardig afgekoeld , maar dat zal wel aan het natte weer gelegen hebben.Voor mij geen probleem want het eten was lekker. groetjes en een fijne dag verder

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

L v d Hoek
6 November 2022

Was blijkbaar druk duurde half uur langer dan geschatte tijd was daardoor minder warm dan we gewend zijn. Maar wel lekker nog

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Edwin Poot
6 November 2022

Bijna twee uur moeten wachten op het eten. Het was druk door de regen werd er gezegd. Men zou er ter compensatie iets lekkers bijdoen. Helaas was dat niet het geval. Triest dat de bezorging altijd heel lang duurt. Dit is al de derde en dan ook laatste keer. Als je niet op tijd kunt bezorgen, stop daar dan mee... Een uur op je eten wachten is al lang laat staan dat je nu twee uur moet wachten. Als je het beste Chinese restaurant wil blijven zul je echt moeten gaan veranderen. Jammer dat het eten lauw was. We hebben het maar opgegeten want om nog eens twee uur te moeten wachten... Nee dank je...

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marc
6 November 2022

Eten was goed maar mag warmer. Lange bezorgtijden

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Cora van Dokkum
6 November 2022

Duurde bijna 1.5 uur voor het werd gebracht

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rob van buuren
6 November 2022

Top kwaliteit, iets warmer bezorgen

Lisette
4 November 2022
Gerard
3 November 2022

super snel en goed !!!

Ron
1 November 2022

Heerlijk eten en vriendelijke service!

Deborah
31 October 2022

Goede afhandeling met de nalevering heerlijk gegeten

Deborah
31 October 2022
Marco Elshof
31 October 2022

Altijd lekker 👍👍

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Willem Noorduin
30 October 2022

Was lekker!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Henk
30 October 2022

Snel,warm en vers

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Judith
30 October 2022

Grote bestelling voor 15 personen gedaan met diverse gerechten. Werd precies op de gewenste tijd bezorgd, goed heet en alles was heerlijk. Ook de vegetarische gerechten waren top.

Piet Melissant
30 October 2022
Karin Vrijenhoek
29 October 2022

We hebben heerlijk gegeten. Bezorging op de afgesproken tijd. Een dikke 10

Andre Albers
28 October 2022

zoals altijd goede kwaliteit en klant is koning

Marloes
28 October 2022

Normaal ben ik altijd erg tevreden over het eten. Nu was het vlees en dan vooral de ossenhaas heel droog en niet lekker. De overige vlees en vis was ook niet zoals we gewend zijn.

Sonja de Weerdt
28 October 2022

Keurig op tijd bezorgd, niet heel warm maar goed te eten. Heel veel jaren geleden kwamen we ook in het restaurant en toen vond ik de foe yong hai heerlijk. Nu viel het iets tegen. Onze ervaring is wel dat eten in een restaurant altijd lekkerder is dan als het bezorgd wordt, dus daar komt het misschien door.

Anja van Kemenade
27 October 2022

Alles snel en makkelijk geregeld. Bezorging verliep ook heel vlot. Smaakte heerlijk! Heel tevreden!

Alles is naar wens verlopen.
27 October 2022
jolanda
27 October 2022

we hadden een menu besteld, was heerlijk, echt waar. 1 mi punte...we hadden 2 bakken bami erbij zitten ipv 1 nasi en 1 bami... Verder top!!!!

Nanja Moerkerken
26 October 2022

Snelle bezorging, eten nog goed warm . Kwaliteit, prima. Voor herhaling vatbaar.

van schaick
25 October 2022

snelle bezorging goede kwaliteit

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Karin
24 October 2022
Marian
23 October 2022

Ondanks vroegere bezorgingstijd was het weer niet goed warm.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Miranda luijendijk
23 October 2022

Was weer erg lekker zoals altijd

M.H van Hijum-de Ligt
22 October 2022

goede service

Joanna
21 October 2022

Zoals altijd LEKKER!:)

M de Jong
21 October 2022

Snelle bezorging! Heerlijk gegeten, alles lekker van smaak!

Loes Kuiler
20 October 2022

De Tipan mix is zoooooo lekkerrrr die moet men eens proberen.

Loes
20 October 2022

De bezorging kwam 35 minuten eerder dan was aangegeven

Maaikel
20 October 2022

Ik vondt de kip sate droog

Johannes Dullemond
19 October 2022

ik ben deze keer niet tevreden over het product ik had Chinese bami besteld en kreeg Chinese nasi en de tipan hoi sin. pittig besteld en was niet pittig en de bami en nasi is niet de eerste keer dat het fout is gegaan

M van der Vis
19 October 2022

Heel vriendelijke bezorger en weer heerlijk gegeten 👍👍👍

Carlos Goncalves
17 October 2022

Te veel saus in relatie tot vlees en groenten. Verhouding was niet goed vonden wij

Andre Albers
16 October 2022

Gewoon erg lekker en niet te duur

Kees
16 October 2022

Wat ik gekregen had was goed maar bij de dubbel gegrilde babi pangang zat geen saus bij een beetje jammer dus opletten of bestelling kompleet is.gr. kees

Myron Seger
15 October 2022
Erwin Vons
15 October 2022

Snel bezorgd en erg smakelijk

Loes
10 October 2022

Zeer een vrienlijke bezorger en het eten was heel lekker

sjaan zwamborn
10 October 2022

Lekker gegeten en keurig op tijd .

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mirjam De la Parra-Geurtse
10 October 2022

Helaas was de tjap tjoy niet gaar, ook de prei in de bami was niet gaar

Mp zuur
9 October 2022

Eten is zoals altijd goed Alleen was het niet meer zo warm

Joke Groen
9 October 2022

Helaas was het eten weer lauw na al 2x dit aangegeven te hebben, maar niet heel vreemd wanneer het op een scooter gebracht wordt zonder warm houd bak en dat vanuit schiedam. Helaas voor jullie zoeken wij naar een ander waar het eten keurig warm geleverd wordt.

Jeannette
7 October 2022

Ik vond het niet erg smaakvol. De tomatensoep was mierzoet. De tjaptjoy met ossenhaas was niet lekker. De ossenhaas was taai. Mijn maag heeft het niet kunnen verdragen . Niet voor herhaling vatbaar.

Ria Hoogstad
6 October 2022

Hadden een tijd afgesproken prima op tijd geleverd en het was weer heerlijk

Leon
5 October 2022

Alles is opgegaan. Erg lekker

Wielaard
5 October 2022

Eten perfect komen hier al 20 jaar

Monika
4 October 2022

Ik bestel buiten etens tijd op een maandag en eten komt ander half uur later aan.

anoniem
3 October 2022

Een paar keer eerder hier besteld en was toen erg tevreden. Helaas viel het gisteren echt tegen. Vrij donkere uit elkaar vallende koude kroketten en koude loempia's. Jammer

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marion
2 October 2022

Keurige bezorging, op tijd en lekker gegeten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Peter
1 October 2022

De chineese rijsttafel smaakte ons prima en de loempia's waren echt top !

Jeannette den Hertog
1 October 2022

Het eten was veel te zout

IS
29 September 2022

Ruim van te voren een tijd doorgegeven maar 20 min na de bezorgtijd was er nog niets bezorgd, gebeld, boden excuses aan want het was ineens erg druk maar het kwam ieder moment, het heeft echt nog even geduurd voordat ze er waren. Verder was het eten super lekker, gewoon goeie porties en warm. Veel fijner om rechtstreeks via hun zelf te bestellen, site werkt goed en veel keuzes.

Wilhelmina
28 September 2022

Eten was top!

GB Mulder
28 September 2022

Jammer genoeg was het eten koud en de chineese bami was erg zout. Het vlees was heerlijk na opwarming magnetron

Martin
27 September 2022

Normaal gesproken ben ik fan, maar deze keer was het niet van goede kwaliteit! Jammer. Vorige keren een dikke 10, nu een magere 5... sorry!

Jan Groenheijde
26 September 2022

Zoals tijd weer perfect zijn de beste

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Braas
25 September 2022

Te laat bezorgd, zo spoedig mogelijk duurde meer dan 1 uur

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gerda Van der Schee
25 September 2022

Nette aflevering, eten goed warm, goede prijs/ kwaliteit

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

leo
25 September 2022

ga zodoor

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Arno Jy
24 September 2022

Top

Arthur de Vrije
23 September 2022
Loes
23 September 2022
Rosita groen
21 September 2022

Was weer heerlijk alleen wel de kroepia was heel vet lag best veel vet in de bak waar het in zat veder was het lekker

C. Slagmoolen
19 September 2022

Duurde 2 uur voor dat de bestelling er was! :(

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

L
18 September 2022

- bezorging was erg laat. 1,5u gewacht. - eten smaakt goed - de rijst was flauw.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marian
18 September 2022

Jammer maar het eten was lauw

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Christa
18 September 2022

Deze keer scoort Wooping niet zo hoog bij ons. De reden is dat we om 16.45 hebben besteld en een bevestiging per mail kreeg dat het ca 18.25 uur zou worden bezorgd. Dit werd na 2x bellen uiteindelijk 19.40. Het eten was niet warm meer en moesten het dus alsnog in de magnetron verwarmen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Debbie
18 September 2022
Norbert
18 September 2022

Bij afhalen precies op tijd klaar. Heerlijk gegeten!

Winterswijk
17 September 2022

Geweldig Anja, kom al heel lang bij Wooping.

C van der Vlerk van Eijk
16 September 2022

Het was super lekker en veel voor die prijs, de bezorging was ook netjes

Hans Kok
16 September 2022

Goede kwantiteit en kwaliteit met heerlijke saté en saus Bezorging zoals afgesproken dus een aanrader

Lucas
16 September 2022

The best Duck in this country, for sure !

Aad Klootwijk
15 September 2022
John Weimar
15 September 2022

Bezorging prima, eerder dan gepland Temperatuur goed en eten zoals altijd weer voortreffelijk

Vegter
15 September 2022

De kippensoep was ouderwets lekker. De inhoud van de loempia was vies, alsof de taugé oud was. Het loempiavel was heerlijk, niet te vet en redelijkerwijs knapperig. De tipan kipfilet hebben we vrijwel volledig weggegooid. Bami was wel goed. De bezorger was vriendelijk en ruimschoots op tijd!

Jur van der Veen
14 September 2022

Niet direct naast de deur en toc mooi op tijd. Het geleverde eten was voortreffelijk en loeiheet. Volgende keer zal ik graag weer bij wooping bestellen

Leo
13 September 2022

Ik bestel regelmatig eten bij Wooping. Tot nu smaakte het heel goed maar vandaag niet. Loempia's, saté en de ossenhaas waren taai en uitgedroogd. De ei in de Foe yong hai was waterig. Volgende keer geen Wooping meer voor mijn gezin en mij.

Loes
12 September 2022

16.50 besteld en 17.15 uur was het eten er al, zeer snel👍👍

Andre
11 September 2022

Zoals altijd gewoon goed. Snelle en vriendelijke bezorging, en de prijzen zijn juist nu heel redelijk.

Marco Elshof
9 September 2022

Elke keer is het eten een feestje

V van der Vlist
4 September 2022

Het was weer heerlijk zoals altijd!!!!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Willemzteijn
4 September 2022
I
4 September 2022
Wielaard
4 September 2022

Eten is heerlijk we komen in dit restaurant al 20 jaar een aanrader

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Tineke
2 September 2022

Eten was smakelijk, warm en werd “gelukkig” veel eerder bezorgd dan gemeld was. We hadden nl erge trek 👍🏻

Charly
30 August 2022

Heerlijk! En weer vlot bezorgd.