Bewertungen von Restaurant Wooping Schiedam

Neue Beurteilungen

4.0
Katy Posthoorn
20 Mai 2022
Hans
17 Mai 2022

Heerlijk

van Veen
16 Mai 2022

Goed eten, maar 2 uur op je eten moeten wachten is wel erg lang. na 1 uur wachten gebeld en toen zou het er "zo" aan komen. Het zou netjes zijn dat je hier vooraf van op de hoogte wordt gebracht, dan had ik zeker niet besteld! We zaten nu om half 10 pas te eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

H.Grothues
16 Mai 2022

Lekkere maaltijd en op tijd bezorgd en goede temperatuur.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

W. Noorduin
15 Mai 2022

Was weer lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mudde
15 Mai 2022

Bestelling duurde bestelling 2uur

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marco
14 Mai 2022

Altijd lekker eten en altijd netjes op tijd

Visser
12 Mai 2022

Heerlijk gegeten, alleen een stukje plastic in de bami

Henrietta
11 Mai 2022

Garnalen kroepoek en inktvis waren vet taai en smaakloos. Leek erop dat het van de vorige dag was. Vega rijsttafel was goed, maar niets speciaals. Had veel goede aanbevelingen gekregen die het niet waar maakte. Standaard gemiddeld, niet bijzonder. Geen bijgerechten bestellen. Kan aan dag en tijdstip gelegen hebben, oud eten moet eerst op ofzo. Bezorging was snel en vriendelijk.

Bert Prins
9 Mai 2022

Speciaal om 14.30 besteld voor aflevering om 18.30. Aflevering na 2x bellen pas om 19.50 ontvangen. Alles was koud en niet lekker meer. Jammer!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hoogendoorn
9 Mai 2022

Meer dan 2uur gewacht op mijn bestelling. Werd daar niet vrolijk van

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mieke Bolte
9 Mai 2022

1649 besteld om op 1745 te laten bezorgen Het eten pas om 1845 ontvangen en het was lauw. Veels te laat met kleine kinderen. Snap dat jullie het druk hebben maar geef het zelf aan. Dan hadden we voor iets anders gekozen. Nu was het geen gezellige boel met hongerige kleine kinderen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

linda
9 Mai 2022

eten was veeeeeeel te droog

Elly Gouda
8 Mai 2022

Eten was heerlijk. Bezorging wat later maar was te wijten aan de moederdag drukte.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Adam
8 Mai 2022

Eten is perfect. Maar 1,5 uur wachten is veel te lang en al de 2e keer dus ja



Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

David le Blanc
8 Mai 2022

Zoals altijd eg lekker en bezorgen ik binnen de genoemde tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Richard
8 Mai 2022

Goede service en komen hier al 20 jaar in het restaurant en voor thuisbezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M. van Os
7 Mai 2022

Shivani
7 Mai 2022

Heerlijk eten en mijn aanvraag mbt de ingrediënten was goed opgevangen door het restaurant, bedankt! :)

Trouwborst
7 Mai 2022

Top, zoals altijd! Heerlijk eten en keurig op tijd bezorgd.

marco slinger
6 Mai 2022

Prima geregeld 👍

Joke Jansen
4 Mai 2022

Een heerlijke bestelling was echt op tijd .De smaak super ik was net een grobbekuiken zo lekker

Ruben
3 Mai 2022

Het was weinig. De nasi zat in onder het vlees en saus in dezelfde bak, niet wenselijk. En bij de bami rames zat de saté bij de saus van het draadjesvlees. Bij het draadjesvlees zat veel vet. Patat was slap en de kip die erbij zat vonden de kinderen niet lekker, terwijl ze normaal gesproken dol zijn op kip. Al met al een zeer slechte ervaring.

adam
3 Mai 2022

Duurde erg lang maar de moeite waard

John
3 Mai 2022

Eten was goed! Helaas de kroepoek vergeten

Suzan w
2 Mai 2022

Zoals altijd heerlijk eten.

Loes
2 Mai 2022

Het spek was overheerlijk

FJ Schuur
2 Mai 2022

Ik miste de sambal

RickyRoosen
2 Mai 2022

Gerechten prima Alleen vergeten de bestelde & betaalde kroepoek er bij te leveren !Jammer!!!!

W. Noorduin
1 Mai 2022

Was wederom lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Andre
1 Mai 2022
Riet
1 Mai 2022

Het was weer heerlijk! Vooral de gewokte eend.

Ed
1 Mai 2022
Annelies
30 April 2022

Super service, lekker eten.

Lopez
30 April 2022
Donkervoort
30 April 2022

Het eten was smakelijk. Een loempia speciaal met apart een koud ei en plak ham geleverd is niet echt speciaal te noemen. Zet bij levering van een vegetarische loempia erop welke vega is. Wat ook apart was dat ik een fooi online had gegeven waardoor dacht ik dacht het bedrag rond werd. Maar ik bleek me 10 cent vergist te hebben waar de bezorger mij bij contante betaling ook om ging vragen. Heel bijzonder.

John Weimar
29 April 2022

Zoals altijd prima op tijd en voortreffelijk qua smaak

Marco Aaftink
28 April 2022

Kwaliteit van het eten was goed,eten was vrij koud na bezorging....en het duurde een uur voordat het eten bezorgd werd.

Sabrina
28 April 2022

Heerlijk eten, altijd goed.

Veronique Moerman
28 April 2022

Was goed alleen jammer dat het koud was

Astrid
27 April 2022

Het eten was heerlijk en goed op temperatuur. De bezorging was snel, ondanks dat het koningsdag is. Top

Fred
27 April 2022
Y van t Hof
27 April 2022

Het eten was prima.

AH
27 April 2022

Weinig vulling in loempiaatjes en kuluyuk, saté beetje taai, kip met kerriesaus nogal zout. Alles niet echt warm.

Kin Wing
26 April 2022

Eten was goed , echter mihoen vegetarisch was erg mager zat nauwelijks groenten in dat voor 11,50

Ml moerman
25 April 2022

Het eten was heel goed. Verder geen opmerking

Sylvia
25 April 2022

Helaas was de dubbelgegrilde babi spek, zonder spek en niet knapperig. Loempia was slap en koud vanbinnen. Jammer, ben dit niet gewend. Babispek was droog en niet lekkerđŸ˜Ș

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

harmen
25 April 2022

alles weer superlekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

H. Noordsij
25 April 2022

Voor de tweede keer klopt het bezorgde niet met wat we besteld hebben. Weer is Babi pangang ontvangen ipv de bestelde Foe yong hai.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wielaard
24 April 2022

Goede service en lekker eten uit eten ook gezellie bij wooping we komen er al 20 jaar

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anneke Schiedam
23 April 2022

Supersnel bezorgd, hoofdgerecht kan warmer. Bijgerechten wel goed op temperatuur. Ik dacht dat ik fooi had ingevuld maar zag t niet terug op de kassabon. Nu heeft de bezorger niets gehad? Dan had ik t liever contant gegeven.. 😱

Maaike
22 April 2022

Super en goed gegeten enne dit keer alles gekomen wat we besteld hadden

Rob
19 April 2022

Altijd goed. Alleen bezorgkosten zou wel wat minder mogen beter bezorgkosten weg. En dan min 10% geven voor bezorger. Zou ik geen moeite mee hebben Maar niet en bezorgkosten en fooi

I
19 April 2022

Was een heerlijk menu wat we besteld hadden

westdijk
19 April 2022

voor de 2e keer in korte tijd totaal geen smaak aan de foe jong hai. zelfs de tomatensoep was saai. weer teleurgesteld in woo ping.

Ron broxks
18 April 2022

Top kwaliteit

Willem Noorduin
17 April 2022

Was weer lekker !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

DP3e
14 April 2022
Herman
13 April 2022

Zeer tevreden.

W
11 April 2022

Had iets meer sambal en kroepoek bij gemogen, voor 6 personen 1 potje sambal en 1 kroepoek

Harmen Sijberden
11 April 2022

babi pangang en kip tjaptjoi weer superlekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Willem Noorduin
11 April 2022

Was lekker, zoals altijd...

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Buckers
11 April 2022

Fantastisch gegeten en op tijd in huis bezkrgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henri de Groot
11 April 2022

Eenvoudig besteld. Lekker gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ger Boog
10 April 2022

Heerlijk eten. Vlot bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
10 April 2022

Eten uitstekend maar ook bezorging op tijd en vezorgd kortom zeker aan te raden 👍

Sylvia
10 April 2022

Keurig op tijd bezorgd en weer lekker gegeten.

Hofman
9 April 2022

Eten was super. Bestelling keurig op tijd. Echter niet warm genoeg.

De Visser
9 April 2022

Keurig geleverd

Henk Rost
8 April 2022

De Peking eend was verrukkelijk

Van der Kam
8 April 2022

Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten en sneller dan aangegeven bezorgd

Sabine
7 April 2022

Werd niet heel vriendelijk te woord gestaan toen ik vroeg of we de geplaatste bestelling die we eerst wilden afhalen, toch konden laten bezorgen en moesten hier nog 2,50 voor betalen (op een bestelling van 70 euro
) Verder weinig vegetarische gerechten op de kaart. De Tipan Thaise groente was voor mij geen tipan en er werd niet bij gemeld dat de groenten slap in een nogal overdadig vies ruikende saus lag/soort saus niet vermeld op het menu. Overige gerechten waren prima.

Patrick
7 April 2022

Super!

Reijngoud
7 April 2022

Snel en vakkundig afgeleverd top 👍

L. Hersbach
6 April 2022

Altijd supervriendelijk en uitstekende kwaliteit!

G. Hermsbergen
6 April 2022

Het ei was niet goed. Het stonk heel erg en ik ben nu aan de diarree want ik heb er toch van gegeten. Jammer ik ben daar niet blij mee

Kroos
6 April 2022

Bezorging was kwartier later dan gepland Het eten was bijna koud De smaak was goed

Inge
5 April 2022

Wat ik altijd enorm waardeer bij Wooping is dat je er blind op kan vertrouwen dat ze op de aangegeven tijd bezorgen. Ik had eten voor een groot gezelschap besteld en er waren nog allerlei extraatjes meegeleverd. Wat een leuk gebaar! iedereen was te spreken over de kwaliteit van het eten. Wooping, een echte aanrader!

Patrick Grandia
5 April 2022

Al jaren onze vaste Chinees restaurant top kwaliteit!

Grothues
4 April 2022

Lekkere maaltijd en op tijd bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kim
3 April 2022

Eten was goed maar wel iets te zout

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ramona
2 April 2022

Heerlijk eten en snel geleverd

Traas
2 April 2022
Sabrina Huibers
30 MĂ€rz 2022
Hadewiena Scholten
30 MĂ€rz 2022

Gewoon erg goed en lekker!

Rob Huiskens
28 MĂ€rz 2022

Ik woon ongeveer 3a4 min. bij jullie zaak vandaan en toch komt het eten niet warm maar lauw aan. Doe daar iets tegen dan is het helemaal perfect.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

P Janssen
28 MĂ€rz 2022
Willem Noorduin
27 MĂ€rz 2022

Was weer lekker zoals altijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Martin
27 MĂ€rz 2022

Gevraagd bij maandmenu 2 nasi ipv bami maar niet gekregen, rest was oke

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

dave de koster
27 MĂ€rz 2022

was veel te zout koud en schrok van de hoeveelheid voor de prijs die ik betaald had !!! diep teleurgestelt niet lekker gegeten !

Vincent
27 MĂ€rz 2022
Annelies van Rhijn
26 MĂ€rz 2022

Constante kwaliteit, altijd op tijd bezorgd, gewoon lekker eten!!

Elly Gouda
26 MĂ€rz 2022

Het was weer heerlijk en supersnelle bezorging

Erwin
26 MĂ€rz 2022

Bestelling stond op tijd klaar en was weer voortreffelijk zoals altijd. Altijd een aanrader 👍

Maaike
26 MĂ€rz 2022

Na dat er iets vergeten was, bij mijn bestelling. Super goed opgelost en genoten van mijn 'vergeten' bestelling. Echt top service

Bosch
26 MĂ€rz 2022

Heerlijk gegeten! Miste alleen de mini loempia .. maar dat kan gebeuren !

Greet
25 MĂ€rz 2022

Eten was goed en nog lekker warm. Klein minpuntje: de kroepoek erbij was gruis. Het eten is mooi op tijd geleverd, zelfs eerder dan de verwachte tijd. Ik ga zeker nog eens bestellen.

Patrick
23 MĂ€rz 2022

Heerlijk eten, niets op aan te merken!

B. Polman
23 MĂ€rz 2022

Vegetarische loempia bevat alleen rijst met vlees. Niet goed.

Rinie
22 MĂ€rz 2022

Bezorging was prima op tijd. Tomatensoep en saus voor foe yong hai komen volgens mij uit dezelde pan: mierzoet. Babi pangang en kip van de chef waren redelijk.

Helga Visser
21 MĂ€rz 2022
Eveline
20 MĂ€rz 2022

Al vele malen eten laten bezorgen. Altijd dik tevreden. Helaas dit keer was het eten niet warm, de loempia zelfs koud. Jammer. Hopelijk de volgende x weer beter.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ger Seters van
20 MĂ€rz 2022

Slecht, staat op de site dat mijn postcode kan bestellen, maar klopt niet

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

de Jong
20 MĂ€rz 2022

Later dan aangegeven en helaas was t eten lauw. De Pangsit zat aan elkaar vast gekleefd (wsl vet wat vrijkwam door afkoelingđŸ€·đŸ»â€â™€ïž). Wel jammer, want normaal ben ik altijd zeer tevreden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

wil
20 MĂ€rz 2022

Ik heb de bestelling on line gedaan ,maar zag bij de bevestiging dat er nasi stond vermeld even gebeld dat ik bami wilde . Dat was ok, bestelling zou 17.00 uur bezorgd worden ,maar om 18.00 uur nog geen bestelling even gebeld was inderdaad fout gegaan .na 15 minuten werd de bestelling alsnog geleverd maar wel met nasi ipv bami . Jammer

Leo Lagendijk
20 MĂ€rz 2022

Was heerlijke jk en warm, door drukte wat later bezorgd

Sharon from Canada
19 MĂ€rz 2022

Our meal was delicious and was delivered within the hour. Great food !

Huiskens
19 MĂ€rz 2022

Het eten was goed en warm maar het is varkenshaas in zwarte bonensaus en de saus was niet zwart mijn een beetje waterige.

Kees
19 MĂ€rz 2022

Lekkere grote porties! De zwarte bonensaus was veel te zout!

Ibet
19 MĂ€rz 2022

Usually they're punctual, the food was 15 minutes late and I urgently needed to leave the house because I had an appointment and I almost miss it. The food is good but the portions not so and the fact that they charge €2,50 for delivering is not that convenient. However we will keep ordering.

Ronald
18 MĂ€rz 2022

Prima gegeten, goede kwaliteit

Patrick
17 MĂ€rz 2022

Heerlijk eten!

roelof van der laek
16 MĂ€rz 2022
Maria
15 MĂ€rz 2022
Johan
15 MĂ€rz 2022

Getriggerd door de melding "beste chinees van Nederland" een bestelling geplaatst bij Woo Ping. Gefeliciteerd! Ooit, in een ver verleden, wel eens in het restaurant gegeten. De bestelling was ruim 40 minuten later dan gepland maar op de site stond al dat het altijd heel druk was op zondag dus hier hadden we al rekening mee gehouden. Wat mij opviel; een meerprijs voor de nasi goreng en bami. De tjap tjoy was prima maar volgens de rest van het gezin is de tjap tjoy toch smakelijker bij chinees in de Holy. De ossenhaas met oestersaus, goed van smaak maar de ossenhaas te doorbakken (?). Wel een vriendelijke bezorger en wellicht zijn de andere gerechten weer veel beter van smaak dan de Chinees in de Holy ;-)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

niehot
15 MĂ€rz 2022

Te lang moeten wachten 1 uur werd 1 1/2 uur

Lidy van Deventer
14 MĂ€rz 2022

Was weer heerlijk. Goed warm.

Petra Elfers
14 MĂ€rz 2022

Eten was heerlijk,goed warm en op tijd bezorgd.

Willem Noorduin
14 MĂ€rz 2022

Was weer lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anja Meijboom
14 MĂ€rz 2022

prima bezorging iets later als gepland maar met excuus door drukte .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

V van der Vlist
14 MĂ€rz 2022

Alles keurig op tijd en lekker maar sommige dingen waren niet warm meer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Diana
14 MĂ€rz 2022

eten was lauw en drie kwartier te laat. Jammer, wel smakelijk verder

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Will Plugge
14 MĂ€rz 2022

Netjes op de afgesproken tijd afgeleverd.

Danielle
13 MĂ€rz 2022

Na de aanvraag via de website moest ik al ruim een uur wachten en toen de doorgeven tijd verstreken was heb ik zelf gebeld en werd het nog een ruim kwartier later. Het eten is vervolgens wel erg lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M.H van Hijum-de Ligt
13 MĂ€rz 2022

vlotte levering en goede kwaliteit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda vlug
13 MĂ€rz 2022

Helaas na meer dan 2 uur pas de bestelling ontvangen Na 2x bellen hoorde ik dat er iets was misgegaan Wel goed opgelost het eten gratis en een fles wijn en chocola gekregen Ik hoop dat het geld snel terug gestort wordt

Sander
13 MĂ€rz 2022

Het eten kwam een uur te laat. Met uitgebreide excuses en iets lekkers extra werd dat wel goed gemaakt, hoor! Tot volgende keer dus!đŸ˜‰đŸ‘đŸœ

Marja
12 MĂ€rz 2022

Ruim op tijd bezorgd en zeer smakelijk eten.

Trudy van der Meer
12 MĂ€rz 2022

Jammer 2 minpuntjes, het eten was niet erg warm en de mini loempia's waren slap geworden door ze in het afgesloten bakje te leveren, in een zakje blijven ze wel knapperig! De overige gerechten waren lekker bereid en goed gevulde smakelijke bami goreng!

J de Heer
11 MĂ€rz 2022
Jeanette
11 MĂ€rz 2022

Het was weer heerlijk!

Catharina
9 MĂ€rz 2022
Timo
9 MĂ€rz 2022

Heerlijk !

Ron de bruijn
8 MĂ€rz 2022

Werkelijk exact op tijd geleverd, en eten was warm en vers . Heerlijk gegeten weer

RTV Rijnmond
8 MĂ€rz 2022

Heerlijk eten en super snel op lokatie bezorgd!!

Sylvia Reckweg
8 MĂ€rz 2022

Een gerecht wa een beetje zout. Verder perfect

Van Voorden
8 MĂ€rz 2022

Jammer maaltijd was niet erg warm

Tenwolde
8 MĂ€rz 2022

Nette, vlotte bezorging. Heerlijk eten.

H. Landegent
7 MĂ€rz 2022
Belinda van ‘t Hoen
7 MĂ€rz 2022

Om 15.00 uur alvast eten besteld voor 19.00 uur bezorgen zodat familie na een autorit van 12 uur direct zou kunnen eten. Om 19.45 uur kwam het eten pas. Was ook niet meer warm. Het vervelendste was nog dat jullie niet bereikbaar waren om te vragen wat er aan de hand was. Al is het druk moet dat altijd kunnen. Heel slecht voor het beste chinees restaurant van Nederland. Het eten was lekker maar niet warm genoeg.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gerard
7 MĂ€rz 2022

Niet echt warm geleverd en garnalen gerecht erg weinig.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

W. van Poppel
7 MĂ€rz 2022

Het was onverwachts drukker bij Wooping qua bestellingen voor ophalen en thuisbezorgen. Hierdoor moest ik iets langer wachten dan gehoopt maar dat werd door het team van Wooping prima gecompenseerd door een gratis drankje tijdens het wachten. En het eten was wederom heerlijk!

Mariëlle
6 MĂ€rz 2022

Smaak van t eten was prima, alleen kwam het 20 minuten te vroeg en was lauw
 pangsit en loempiaatjes daardoor taaai
 heel jammer..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fam. Vis
6 MĂ€rz 2022

T was heerlijk

MvanBremen
6 MĂ€rz 2022

Tijdstip van bezorgen was dramatisch. ‘s Ochtends om 10 uur digitale bestelling gedaan voor 17 uur bezorgen. Kwam uiteindelijk pas om 18.15 uur na twee keer bellen!!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van Rijswijk
6 MĂ€rz 2022
Rika van Schie
6 MĂ€rz 2022

Keurig op tijd bezorgd. Heerlijk gegeten.

-
5 MĂ€rz 2022

Wederom prima service en topkwaliteit producten!

Anoniem
5 MĂ€rz 2022
Edward Wienke
5 MĂ€rz 2022

Geen! Beste afhaalchinees tot nu toe!

barend van den bor
4 MĂ€rz 2022

zoals altijd : Prima !!!!

Sandra
4 MĂ€rz 2022
Sleeuwenhoek
2 MĂ€rz 2022

Heerlijk eten.

harmen
1 MĂ€rz 2022

weer heerlijke babi pangang en tjap tjoy!

Saskia Ekelaar-Boomsluiter
1 MĂ€rz 2022

Bezorgdienst was netjes

Van RIJSINGE
28 Februar 2022

Sorry maar het was een grote teleurstelling. Echt niet lekker! Heb maar een boterham gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Grothues
28 Februar 2022

Het eten was prima en warm en de bezorging mooi op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Snoei
27 Februar 2022
Lisette
26 Februar 2022
Huigen
25 Februar 2022
Rob Tenwolde
24 Februar 2022

Het menu was heerlijk; het stoofvlees lekker zacht.

Sylvia
21 Februar 2022
klaas gijze
21 Februar 2022

prima eten en op tijd gereed om af te halen.

Fred
20 Februar 2022

Prima verzorgd eten. Bestelling op tijd ondanks de storm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Liz
20 Februar 2022
Corina
20 Februar 2022

Het eten was lauw en de kroepoek helemaal kapot. We hebben het maar opgewarmd in de magnetron.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

fam van 't Veer
20 Februar 2022

bezorging en kwaliteit was prima, jammer dat de gerechten niet door en door warm waren

John
20 Februar 2022
Hans van Roon
20 Februar 2022

Zag er prima uit en was lekker!!!!

Monique Romijn
20 Februar 2022

Alleen één minpuntje: ik had een menu voor 3 a 4 personen besteld en dan zitten er maar 2 saté stokjes bij.

Lentjes
19 Februar 2022
CJ vanTienderen
16 Februar 2022

alles was goed verzorgd voor herhaling vatbaar.

Mar
14 Februar 2022

We bestellen denk ik al 25 jaar bij Wooping, en meestal is dat prima. Maar deze keer viel de babi pangang erg tegen; het vlees was droog en taai. Hopelijk volgende keer beter!

Renë
14 Februar 2022

Heerlijk eten, warm en ruim op tijd.

Cari
14 Februar 2022

Heerlijk eten en binnen 30 minuten bezorgd

Gerard Bijl
14 Februar 2022

Belachlijk € 2,50 bezorgkosten als maaltijd nu nog warm is niet erg maar was erg lauw. en € 0,10 voor een kut tasje.

Loes
14 Februar 2022

Het eten was lekker, de bezorging was 25 minuten eerder dan de bedoeling was

Nico de Vos
14 Februar 2022

Wederom fantastisch

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

W. Noorduin
13 Februar 2022

Was weer lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hagens
13 Februar 2022
Den Broeder
13 Februar 2022

Zeer slechte bezorging, waardoor het eten koud was! Dit was echt de laatste keer. Om 16:30 online besteld, 17:50 gebeld waar de bestelling bleef, de mevrouw aan de andere kant van de telefoon zij hoogstens nog 15 min, ik zal als excuus er wat lekkere dingen bij doen. Uiteindelijk afgeleverd om 18:15 ( haast 2uur later) en zonder lekkere dingen zoals belooft, maar wel koud. Zonde van mijn geld en spijt van de tip! Echt geen aanrader!! Betreft Bestelnummer: 61546WKZ - 40 Schrijf nu hieronder niet, dit komt omdat het zondag is. Bied dan zo’n service niet aan. En jokt niet tegen de klanten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Alies
13 Februar 2022

Het was heel lekker en snel bezorgt

Patrick
12 Februar 2022

Heerlijk eten en op tijd

De Visser
12 Februar 2022

Heerlijk veel kip heb veel opgegeten

Emma
10 Februar 2022

Al vaker hier besteld normaal altijd goed, nu stuk minder helaas. Het was weinig, en droog. Ook had iedereen last van zijn buik na het eten. Jammer

Jan
10 Februar 2022

Het eten was wel smakelijk maar niet erg warm, helaas.

Rob Tenwolde
10 Februar 2022

Snel en vriendelijk geleverd. Het menu was van prima kwaliteit.

Marian
7 Februar 2022

Ik bestel er al jaren. Dat zegt genoeg.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bianca. Bok-Scholte
7 Februar 2022

Voor het eerst zulke slechte servive gehad. Het eten kwam werkelijk ijskoud aan, waardoor ik ieder zijn bord moest gaan warmen in de magnetron. Weg bijna 60 euro.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elfers
6 Februar 2022

17.00 uur besteld voor 18.00 ,het werd pas om 18.30 bezorgd en was ook niet erg warm meer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Snoei
6 Februar 2022
Nathalie Monster
6 Februar 2022

Kwalitatief goed, maar alles had wel een stuk warmer gemogen. Loempia's waren koud en de rest was lauwwarm. De bezorger was top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ton
6 Februar 2022

Best prijzig en het was niet heel warm meer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Robert
6 Februar 2022

De bezorging was rond de afgesproken tijd en verliep goed. De friet was erg slap en de saté had maar 2 stokjes. Het eten was verder erg lekker en meer dan voldoende voor 3 personen

S Korver
5 Februar 2022

Eten was lekker, alleen de kip kerrie was voor ons te zout.

Corry zegwaard
5 Februar 2022

Het is lekker alleen jammer dat het een beetje koud is is misschien toch te ver naar mijn huis dat is jammer vrg corry

WwwAllin-music.nl
5 Februar 2022

We hebben tijdens de uitzending genoten van uw producten Erg lekker snelle bezorging bedankt het allin-music team Met vriendelijke groet www.allin-music.nl

Anoniem
3 Februar 2022

Hele vriendelijke bezorger. Korst om loempia erg taai.

Patrick Rawle
2 Februar 2022

A perfect lunch! I ordered a Wok2Go online and picked it up 30 minutes later. So convenient! The Cha Siu and Nasi were very tasty :-)

Stefanie
2 Februar 2022

Bezorging was nog veel sneller (binnen een half uur) dan vooraf werd aangegeven, rijsttafel was ook erg lekker, helemaal top!

Chettabi
31 Januar 2022

De bestelling was een half uur te laat en de bestelling was koud. en was behoorlijk door elkaar gelopen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

jan
31 Januar 2022

Geen, gewoon weer kei goed en heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Willem Noorduin
30 Januar 2022

Was weer lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ramona
30 Januar 2022

Het duurde een tijd voor het eten was bezorgd, omdat het eten te laat was kregen we wat extra. Het eten was erg lekker en ondanks dat het later was ook gewoon goed warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M.K. Schotte
30 Januar 2022

Prima service, lekker eten.

Patrick
30 Januar 2022

Echt altijd snel en goed!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

geen
30 Januar 2022
ger van loon
28 Januar 2022

TOP

J Weimar
27 Januar 2022

Was (zoals tot nu toe altijd) weer heerlijk smullen. De bezorger was er zelfs eerder dan afgesproken.

Sonja
27 Januar 2022

Kip Kerry te zout ,Foe Yong Hai weinig smaak ,de Babi Pangang zat erg veel vet aan en de Bami en Nasi te weinig Ingrediënten plakje ham en een gebakken ei zou voor dat geld wat je betaald geen over bode luxe zijn

Bento
27 Januar 2022

Rijsttafel Peking voor twee personen. Ruim genoeg eten. Chinese bami voor € 2,75 extra was niet de moeite waard. De mihoen was beter. Verhouding vlees-groente per bak was 30%-70% . De ossenhaas was enorm taai, nog nooit meegemaakt bij een Chinees restaurant. Ook niet bij Woo-Ping. Blikje Coca-Cola-Cola was warm. Bezorging was bijna een half uur later dan stond in de bevestigingsmail. Al met al de € 60,- niet echt waard. Ik ben veel beter gewend van dit restaurant. Wel twee gratis zakjes kroepoek.

Petra
27 Januar 2022

Laat gekregen en eten was niet zo warm meer.

J.F. van Wingerden
24 Januar 2022

Helaas was het eten niet warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

carla westdijk-goossen
24 Januar 2022

Gisteren na bezorging direct de klacht telefonisch doorgegeven. Wij zijn al jaren vaste klant. Menu A besteld. Alles prima behalve de Foe yong hai was waterig en smakeloos. zo weggegooid. Apart een vegetarische foe jong hai besteld van 12,95. Waterig en totaal geen smaak aan. We hebben het zo in de prullenbak gegooid. Heel jammer en een teleurstelling. Frieslandlaan 63 vlaardingen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ellen van Leeuwen
24 Januar 2022

Ik bestelde een vogelnestje met kipfilet, viel tegen ,erg nat Ă©n het vogel nestje was er niet ,de inhoud zat in een bakje ..tja dan had ik gewoon kipfilet kunnen bestellen..erg jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Esther Boertje
24 Januar 2022

Bestelling was iets later, maar we kregen een lekker flesje wijn als troost. Heleaal super !!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

henk de heij
24 Januar 2022

œ telaat bezorgt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jacques
23 Januar 2022

Eten was veel te laat: 5 kwartier. Het was lauw en alles was door de zak heen: of bakken waren niet goed afgesloten of er is te wild mee om gegaan tijdens de bezorging. Smaak was wel oké.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R
23 Januar 2022

6 weken geleden was het stukken beter 😔. En twee keer ei en daarmee geen kip kerrie was teleurstellend

Kees de la Cour
22 Januar 2022

Het kwam op tijd en het was weer erg lekker. Bravo.

José
22 Januar 2022

Heerlijk gegeten, alle gerechten waren weer smaakvol en meer dan genoeg. We willen snel weer in het restaurant eten, dan proeven we naast het heerlijke eten ook de gezellige sfeer.

Wim
21 Januar 2022

Tjap Tjoy Wooping met mihoen gegeten. Lekker, goed gevuld. Saté was wel wat droog. Warm en snel bezorgd.

Corry Zegwaard
21 Januar 2022

Lekker snel gebracht en het was lekker

J.W.J. van Lopik
20 Januar 2022

Prima eten, mensen die hun best doen. We hadden alleen een bericht toegevoegd wat met de site niet goed is overgekomen. Wij vinden een perfect restaurant.

Inge Hutten
18 Januar 2022

Heel erg lekker, supervers, niet vet, lijkt me een goed adres om voortaan te bestellen 👌

Tims
18 Januar 2022

Zoals gew2oon weer heerlijk gegeten

Louise
17 Januar 2022

Supersnelle bezorging

Willem Noorduin
16 Januar 2022

Was weer lekker. Tot de volgende keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

L. Vermeer
16 Januar 2022
Rianne
16 Januar 2022

Meer dan anderhalf uur moeten wachten op onze bestelling. De verwachte bezorgtijd werd met een half uur overschreden. Alles was koud en niet echt lekker meer. Beetje jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arjan
16 Januar 2022

Vriendelijke bezorger, ruim op tijd, eten lekker warm en goed op smaak. Ruime portionering. Wellicht voor herhaling vatbaar?

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J Lucas
16 Januar 2022
Willem
15 Januar 2022

Helaas heeft de bezorger er te lang over gedaan en was het eten te veel afgekoeld!

Marja hendriks
15 Januar 2022

Half uur later als afspraak . Eten was lauw koud plus ik had bami besteld en kreeg nasi ??? Op de bon stond het wel goed dus , ik bestel daar niks meer het was nl de derde keer al . Dus 3x is . ..

Jan van Gend
15 Januar 2022

Was weer zeer smaakvol, zoals altijd.

Familie Hoogendam
14 Januar 2022

Heerlijk gegeten en wij komen als het weer mag eten in het restaurant

Lies
11 Januar 2022

Weinig saus bij de babi pangang vond het ook niet lekker satesaus bij de gebakken bananen

Martin
10 Januar 2022

Sinds kort WooPing helemaal ontdekt! Snelle bezorgservice en prima eten! Wij bestellen 1x per week en zijn helemaal blij! Keep up the good work! đŸ’Ș

Margaret
10 Januar 2022

loempia was lauw en deeg wat slap. Smaak was goed. Woktogo was wel warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anja
9 Januar 2022

Super lekkere gerechten en dik op tijd bezorgd

Yvon van Broekhoven
8 Januar 2022
Joop Smits
8 Januar 2022

Het eten was prima, de nasi zou meer op smaak gebracht moeten worden dan zou het volledig goed zijn.

Willem
7 Januar 2022

De Bezorgsevice was sneller dan was aangegeven. De kwaliteit van de bestelling was heerlijk. Kortom een echte aanrader!

Jo
7 Januar 2022
Ger
7 Januar 2022

Heerlijk eten, vlot bezorgd. Doorgaan zo!

Koef
6 Januar 2022

Eten was lauw, kwaliteit was super!

Leo Lagendijk
6 Januar 2022

Was goed warm en erg lekker. Werd gebeld dat de bezorging wat later was

Dea van Dorst
5 Januar 2022

nvt

Edwin Poot
4 Januar 2022

Heerlijk eten zoals altijd en op tijd bezorgd. Bezorger was ook vriendelijk. Helaas waren de bakken vlees en kip maar voor de helft gevuld. De saté saus leek wel water, zo dun was het. Dit zijn we niet gewend maar het kan door de drukte komen maar dit mag niet. Blijf hier op letten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patricia
3 Januar 2022

Had bij opmerkingen aan gegeven geen paprika in de mihoen.helaas zat dat er wel in . Voor de rest erg lekker

Bert.Moerman
2 Januar 2021

Wegens drukte wat late bezorging ,is begrijpelijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J
2 Januar 2021

20 min te laat bezorgd. Verder eten goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yolanda
2 Januar 2021

Een verkeerd geleverd onderdeel van bestelling werd keurig en snel gecorrigeerd.

Fam. Vos
2 Januar 2021
Marinus
1 Januar 2021

Super lekker eten. Wat vertraging vanwege Nieuwjaarsdag. Werd goed opgelost

Alex Hoogenboom
1 Januar 2021
Cynthia
1 Januar 2021

Heerlijk eten en volgens afspraak op tijd bezorgd!

Betty
1 Januar 2021

Het eten was heerlijk. De porties ruim voldoende. De bezorger was goed op tijd. Bedankt voor de lekkere attentie!

Mara den Teuling.
1 Januar 2021
Renk Ruijter
31 Dezember 2021

Bezorger op tijd, maar deels witte rijst bezorgd ipv bami waar boor was betaald, de varkenshaas in tomatensaus niet geleverd, maar in plaats daarvan een bekertje kippensoep die niet besteld was. Dus wederom (3e keer achter elkaar) niet gekregen wat ik besteld en waarvoor ik betaald heb. Ik weet niet hoe dit telkens zo fout gaat, is dat alleen bij mij?

Edward
31 Dezember 2021

Netjes op tyd Goede service En lekker

Patricia
31 Dezember 2021

Geleverd op juiste tijd naar keuze, erg smakelijk, temperatuur top! Helaas geen kalender 😅 en ik heb via jullie site besteld in plaats van via bestellen. Nl dan is het veel beter en sneller. Fijne jaarwisseling en een goed en inkomsten rijk 2022!

Tiny de Theije
30 Dezember 2021

Het was makkelijk om online een bestelling te plaatsen.Prima eten,keurig op tijd bezorgd en het eten was lekker warm. Kortom heel tevreden

P. Tims
29 Dezember 2021

Heerlijk gegeten. Keurig op tijd en lekker warm. Vriendelijke bezorger.

inge
29 Dezember 2021

We hebben heerlijk gegeten en wat mij opvalt is dat jullie altijd keurig op tijd bezorgen. Mijn complimenten.

Bob Weerman
28 Dezember 2021

Bestelling liet iets langer op zich wachten dan was aangegeven maar het eten maakte het meer dan goed.